vrijdag 8 juli 2011

Engelse Bulldog pupjes te koop


Hey Marleen en heel het taem,
zoals beloofd eindelijk de beloofde foto's van Bo,
Op 03/11/2010 heb ik Bo bij jullie gekocht, en wat ik niet verwachte was voor mij het begin van een moeilijke peridie Bo werd een beetje ziek en mijn moerder overleed plotseling allemaal in dezelfde week, daarbij werd ik telefonisch en professioneel bijgestaan door Marleen hiervoor nomaals mijn dank, zoals je kunt zien is Bo nu van 28/02/2011 6 maanden al een flinke meid. Momenteel heeft zij een klein operatie gisteren ondergaan een sherry eye (wat veel voorkomt bij bullen)
maar voor de rest blaakt ze van gezondheid, zoals alle Engelse bulldoggen is ze rustig en snurkt ze graag, maar ze kan ook heel speels zijn en voor een goede wandeling is ze ook steeds te vinden
grtjs van mijzelf en likjes van Bo

voor meer foto's Engelse bulldog:

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"